Acropola Imobiliare Constanta utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Tehnici inovatoare

Suntem alaturi de clientii nostri atunci cand suntem angajati, avem experienta, avem pregatirea necesara sa le oferim sfaturile potrivite si sa-i consiliem in negociere astfel incat sa obtinem o situatie avantajoasa pentru clientii nostri. Cum lucram in Era Digitala...

Cum te poate ajuta tehnologia sa vinzi casa in Era Digitala?

De la internet banking la divertisment, tehnologia modeleaza fiecare aspect al vietii moderne. Prin urmare, nu este surprinzator faptul ca tehnologia a revolutionat si industria imobiliara in cursa pentru a atrage cumparatori, vanzatori iar agentii care nu folosesc cele mai moderne tendinte high-tech risca sa se pozitioneze in urma concurentei. De la fotografiile profesionale si expunere in piata totul se schimba cu o viteza ametitoare.

Acum cumparatorii pot sa exploreze virtual o casa prin prezentari 3D si clipuri video care pot fi o modalitate placuta de a prezenta o casa. Iar prezentarile prin tururi virtual 3D permit cumparatorilor sa iasa la "plimbare" prin fiecare camera. Aceste caracteristici care le permit cumparatorilor sa "intre" in casa de departe pot fi o experienta captivanta si mai realista decat fotografiile facute singur.

Harti interactive. Locul de amplasare al proprietatii este unul dintre principalele considerente pentru cumparatori. Unii cumparatori doresc case in imediata apropiere de magazine, restaurante, si locuri de divertisment, in timp ce altii prefera cartiere linistite, cu un spatiu amplu intre proprietati. Pozitionand proprietatea pe aceste harti interactive care scot in evidenta caracteristicile zonei, cumparatorii se vor putea concentra pe tipurile lor preferate de comunitati, fara a fi nevoie sa se deplaseze in persoana in zona.

In era digitala, cumparatorii au posibilitatea sa angajeze stageri profesionisti care sa le prezinte virtual modul in care isi pot decora casa sau cum se poate aranja mobila, cum se pot vopsi pereti etc. Stagerii virtuali profesionisti schimba cu pricepere fotografiile casei suprapunand mobilier mai atractiv, culori in trend, iluminat, si mai mult, permitand cumparatorilor sa vada proprietatea cat mai bine. Este o metoda mult mai usoara si mai putin costisitoare in comparatie cu metodele traditionale.

Intrebati agentul imobiliar despre strategia lui pe social media. Cei mai multi agenti imobiliari mentin pagini doar pe Facebook, si distribuie fotografii sau alte informatii cu privire la listarile lor active. Cu toate acestea, social media este in continua evolutie si poate fi un instrument de marketing. Dealtfel si alte platforme, inclusiv Instagram, Pinterest sau Twitter pot fi utilizate pentru a creste exponential expunerea casei catre potentialii cumparatori. Site-uri precum YouTube, Vimeo sunt, de asemenea, platforme puternice pentru a posta clipuri video.

Nu incercam sa reinventam roata, incercam doar sa facem lucrurile la un alt nivel!

E-BOOK GRATUIT!

Fii un cumparator informat! Vezi care sunt capcanele procesului de cumparare. Aboneaza-te la newsletter.